Transport

Transport af klubbens både skal ske forsvarligt og ved korrekt benyttelse af udstyr til ophæng og fastgørelse på trailer, tagbøjler mv.

Transport inden for Europa er dækket af klubbens forsikring. Transport uden for Europa skal godkendes af bestyrelsen, og det er turledelsens ansvar, at der er tegnet særskilt forsikring.

Tyveri under transport er dækket, hvis bådene ligger på en trailer, eller på taget af en bil. Dette gælder ved kortvarigt stop, eller feks. en overnatning. Hvis bådene er fjernet fra traileren eller taget af bilen og feks. lagt i en have, er der tale om simpelt tyveri, og forsikringen dækker ikke.

Private både er ikke dækket af roklubbens forsikring, men skal dækkes af medlemmets indboforsikring.

For yderligere information om transport af bådene kan findes under menupunktet Forsikringer her på siden.

Kontakt Udlån Af Kajaktrailer

Torben Lindeschouw: gatl@post12.tele.dk