Information Om Vinteraktiviteter

Vinteren byder på mange aktiviteter i Ry Roklub.

I løbet af ugen vil der foregå forskellige aktiviteter, som i overskrifter ser således ud:

Mandag

Kl. 17.00 - 18.30: Ungdomstræning i motionsrummet.

Tirsdag

Formiddag: Svømning i Them svømmehal hver anden tirsdag, første gang d. 7. november. Deltagere er primært C-holdet, men alle medlemmer er meget velkomne til at deltage, når tiden tillader. Nærmere information er lagt op under nyheder.

Onsdag

Aften: Karen Grove tilbyder igen i år  træning af stabilitet og styrke i motionsrummet mellem kl. 19 - 20.15. Nærmere information er lagt op under nyheder.

Tilmelding er nødvendigt og sker via kalenderen.

Kl. 18.00 - 19.00: Rospinning

Kl. 19.00: Torsdagsløb samt almindelig træning i motionsrummet. Torsdagsløbene starter 1. november.
Se yderligere information, ruter mv. her.

Aftenen afsluttes ofte med vinterbadning/sauna og efterfølgende kaffe evt. med brød.

Åben for arrangementer.

Lørdag

Kl. 9.00: Lørdagsroning for inriggere

Søndag

Kl. 09.00: Kajakroning.
Vi går på vandet kl. 9.00 og afslutter med vinterbadning og efterfølgende selvfølgelig kaffe/brød. Vi giver brød på skift.

Skulle vandet blive stift, så er der enten kajakroning fra Emborg broen, træning i motionsrummet og/eller ekstra rospinning (sidstnævnte kl. 10).

Inriggerroning om søndagen beror på egne indbyrdes aftaler.

Det vil desuden være en god idé at følge med i kalenderen for løbende arrangementer såsom medlemsmøder, fællesspisning, Havneræs, sociale arrangementer mv.