Klubtøj

19. april 2018 12:18 , af Morten O'Donnell

Kære alle.
Så er årets kollektion af klubtøj klar til bestilling!
Til forskel fra sidste år, hvor det var fritidstøj, har jeg lyttet til ønsker fra nogle af jer, så i år består sortimentet af CRAFT sportstøj af højeste kvalitet. Igen giver klubben et mindre tilskud, ud over at vi i forvejen opnår mængderabat på købet, så det skulle være en attraktiv pris. Alle modeller kan leveres i størrelse S-XL.
Som I kan se er der hhv en dame og herre model trøje, samt et sæt fritidsbukser og et sæt løbe/ro-bukser i trekvart længde. Endelig en flot sort/hvid model træningstrøje og en kasket i delvis uld! Uddannede instruktører kan få dette påtrykt efter ønske ved at notere det i bestillingen.

Bestilling foregår ved mobilepay til 20615004 eller kontooverførsel til 7173-0001287174 med angivelse af model og størrelse.

Deadline for bestilling er 1. juni!

Spørgsmål er velkomne, så skal jeg svare efter bedste evne

De bedste hilsner
Morten Sloth O´Donnell