Igen aktiviteter og samvær i Ry Roklub

18. juni 2020 21:49 , af Susanne Dixen

Den nye kajakpolo-træning er kommet godt igang, og et stort hold nye inriggerkaniner gik til stålet i weekenden. I sommervejret er der atter blevet indtaget kaffe efter roningen på vores populære bænke uden for klubhuset. Skønt at se den stigende aktivitet og nu også en kalender, som ikke længere består af aflyste arrangementer!

Covid-19 er forsat i blandt os, men nu kan vi komme i bad efter roning/træning og bruge vores faciliteter. Der er klare retningslinjer for hygiejne og afstand, som Ry Roklub beder medlemmerne følge. Retningslinjerne er sendt til alle og nye skilte hænges op i klubben, som f.eks. anviser, hvad der skal sprittes af/rengøres, og hvad der skal være af afstand i baderum samt ved motionsmaskinerne, hvor vi dog her i sommer anbefaler udendørs træning.

Bestyrelsen er meget glade for, at vi hermed er på vej til en meget mere normal aktivitet i klubben igen.

Vi ses på vandet.

Susanne Dixen