WOW sikke en arbejdsdag, vi har haft i klubben lørdag den 20. maj

21. maj 2017 06:21 , af Brylle Bjarnason
Vi nåede mere end planlagt og afleverer en rigtig fin klub til alle Jer, der har Jeres gang i den.

Vi fik hovedrengjort de to omklædningsrum samt de tre toiletter. Alle bådhaller blev rengjort. Motionsrum totalt rengjort, og samtidigt opryddet. PC rummet totalt rengjort. Hall samt opholdsstue også totalt rengjort. Skabe i køkken rengjort udvendigt og indvendigt. Udenfor blev det høje græs og kanter slået, hele området med fliser omkring vore bygninger blev fejet og sprøjtet for ukrudt.
Jævnfør vedligeholdelsesplanen blev de bærende konstruktioner gravet fri, så der ikke er jord omkring dem, der blev lavet drypudhæng over værkstedsport, så vi undgår vandindtrængen/råd og endeligt blev borde og bænke udenfor køkkenet grundigt vasket af. Sluttelig blev stenene ved port 3 og 4 lagt om og løftet i niveau med gulvet i bådehuset. Det skal nok blive bemærket!

En stor tak til de meget aktive deltagere: Birte Matras, Hans Henrik Egeberg, Kim Baden, Jytte Rauff, Carsten Friis, Brylle, Kiss, Susanne, Mogens Roy, Jan Lindekilde, Per A samt til Ivan Mikkelsen, der stod for oprydning på byggepladsen og bortkørsel af byggeaffald.

Udover det meget arbejde, vi fik fra hånden, så var det brandhyggeligt, så skriv Jer allerede nu på til næste arbejdsdag den 19.8. Vi har brug for medlemmer, der igen kan gøre lidt rent, give en hånd med i området omkring bygningerne, samt male Kajakhus og de vinduesrammer, som ikke skal skiftes.

Torben