Hjælp til malerarbejde

15. december 2017 09:58 , af Torben Lindeschouw

I hele januar gennemgår opholdsstuen og mødelokalet en gennemgribende renovering. Som nævnt bliver opholdsstuen lyddæmpet, der kommer nye vinduer i opholdsstue og mødelokale og alle ydervægge, der har forbindelse med disse to rum bliver efterisoleret og der kommer nye brædder på. For at spare penge, og dermed få råd til det hele i et hug, har klubben brug for, at 5 til 6 medlemmer melder sig til at male de brædder, der skal bruges i forbindelse med efterisoleringen.

Brædderne ligger indendørs hos Tømrer Allan Kristensen. Dvs. malerarbejdet er indendørs, og dermed beskyttet for vind og vejr.

Arbejdet kan gøres om aftenen, men for at få det gjort hurtigt og effektivt, er det planen at gøre det i weekenden 6. og 7. januar (2018). Det er muligt, det kan gøres på én dag, hvis der startes tidligt.
Brædderne skal males sorte, og de skal males på begge sider. Det nødvendige materiale er for hånden, så det er bare at møde op hos Allan iført arbejdstøj. Der vil blive sørget for frokost, kaffe etc.

Tilmelding til undertegnede, som også vil melde tilbage med starttidspunkt og adresse.

Jeg håber meget, vi kan løfte denne opgave, og at der er 5 til 6 medlemmer, der melder sig. Jeg vil ikke lyde kønsdiskriminerende, men hidtil har damerne løftet malerarbejdet på byggeriet, og drengene de tunge opgaver. Det ville være rigtigt rart om dette også var tilfældet med denne opgave. Desuden kunne det jo være, at damerne kan male med lidt flottere strøg en drengene 😊

De bedste hilsner
Torben