Åbent Hus i Ry Roklub, lørdag d. 19. maj fra kl. 10 - 16

2. maj 2018 15:13 , af Brylle Bjarnason

I forbindelse med Ry outdoor, holder vi, Pinselørdag d. 19. maj, åbent hus i roklubben fra kl. 10-16.

Her kan man prøve at ro i inrigger og kajak, og desuden vil der også være roning for handicappede ved vores bro. Handicaproningen foregår både lørdag og søndag, men er ikke noget, Ry Roklub arrangerer - vi lægger kun plads til.

Der vil blive stillet et telt op på græsset ved roklubben, som skal bruges til yoga for Ry Outdoorfestival. Teltet stilles op nogle dage før Pinsen, og vil også blive brugt til overnatning for 4-5 personer fra Hørning Produktionsskole, som hjælper ved festivalen. Disse 4-5 personer vil muligvis spise deres mad ved vores udendørs borde.

I forbindelse med Åbent Hus søger Kajakudvalget erfarne roere, der vil hjælpe mellem kl. 10 - 16. Interesserede besøgende bliver vist rundt i klubben  - og har de har lyst, kan de komme en tur på vandet sammen med en erfaren roer, og ro en lille tur omkring Roklubben.

Det er muligt at dele ”vagten”  -  kl 10 - 13 og kl. 13 - 16

Meld gerne til i kalenderen Åbent Hus (Ry Outdoor), hvis du kan deltage d. 19. maj eller send en sms til 5191 1193 (Kiss).

Det bliver en hyggelig dag, hvor der serveres  kaffe og frokost til Ry Roklubs deltagere.

Håber på velvilje fra vores medlemmer, og at vi selv muligvis kan hverve  nogle nye medlemmer.

De bedst hilsner
Ivan Mikkelsen