Klubhuset

"Spejderhytten Ved Møllesøen".

Fra starten har det være vigtigt at finde et udgangspunkt at dyrke sin sport fra.
De første 15 år var mulighederne begrænset til et bådhus som var lejet af Rye Nørreskov. Det var trange kår, idet huset også blev anvendt til andre formål.
Huset ligger stadig ved Møllesøen, og er i dag kendt under navnet "Spejderhytten".

Se flere billeder her:

Klubhuset - Det Oprindelige Fra 1963.

Her tog tingene rigtig fart, klubben fik byggetilladelse på Skimminghøj, og ved fælles hjælp fik man et stort flot klubhus op at stå - og nu på den "rigtige" side af møllen.

Se flere billeder her:

Den Store Udvidelse I 1976.

Aktiviteterne var store, og rammerne var blevet for små. En storstilet arbejdsindsats blev lagt for dagen, og det var både opholdsfaciliteterne og bådhallen, der blev større - faktisk blev størrelsen på bådhallen mere end fordoblet.

Det er de opholdslokaler, vi stadig har i dag, der blev bygget dengang i 1976.

Se flere billeder her:

Den Nye Bådhal Og Motionsrummet I 1997.

Pladsforholdene var trange, bådene lå i 3 lag, og et rullestativ med de 8 kajakker måtte ofte trilles ud for at få adgang til inriggerne. Der var også ønsker om et motionsrum, hvor de to roergometere, der længe havde stået i forhallen, kunne placeres.

Udbygning Af Forhallen i 2002

De store murstenskonstruktioner havde slået revner, og forhallen kunne ændres, så arealet udnyttes bedre.

Se flere billeder her:

Brandvæggen Og Motionsrum 2.

Etableringen af en brandvæg mellem bådhallerne gav mulighed for forholdsvis let at opbygge et motionsrum mere.

De Nye Badefaciliteter I 2017