Yogapraksis i Ry Roklub

18. oktober 2017 16:22 , af Brylle Bjarnason

På utallige opfordringer sætter jeg et yogahold op i klubben. Holdet kører i første omgang over 8 gange, startende den første torsdag efter Standerstrygning.

Min yoga er inspireret af hatha, yin og kundalini yogaen. Jeg ikke er uddannet yoga instruktør, men jeg har dyrket alle mulige former for yoga i rigtigt mange år. Jeg er pjattet med yoga og
 glæder mig til at dele det med Jer.

Formålet med yogaen er at skabe balance i krop og sind. Jeg vil langsomt bygge op med øvelser/stillinger, der kræver styrke og opbygger smidighed og fleksibilitet. Vi afslutter med en kort meditation/afspænding hver gang.

Der kan max. være 10 på holdet,
og tilmelding sker via kalenderen her på hjemmesiden.

Jeg opfordrer jer til selv at medbringe en yogamåtte, men har I ikke en, kan I låne en i motionslokalet.

Da det er min plan, at vi skal være i dagligstuen, starter vi hver gang med at rydde borde og stole til side, ligesom vi naturligvis afslutter med at sætte det hele på plads igen ;-)

Håber, I har lyst til at være med!

De varmeste solhilsner

Charlotte Brag