Skal vi fortsætte vores lørdagsløb?

27. januar 2019 06:46 , af Brylle Bjarnason

Igennem 50 år har vi løbet med udgangspunkt fra Ry Roklub. Men skal det slutte med denne sæson?

Vi mangler akut kræfter, der vil bære traditionen med lørdagsløbene videre fra og med sæsonen 2019/2020. Kan du se dig selv være en del af det?

Lørdag den 2. februar 2019 efter løbet - dvs. ca. kl. 12:00 - holder vi et informationsmøde.

Kom og vær med, hvis du;

• kan se dig selv være en del af det nye hold
  • er nysgerrig og ønsker at vide lidt mere om, hvad det indebærer at arrangere kondiløbene

OBS: Det er ikke et krav, at du er medlem af roklubben

Tilmelding

Da roklubben er vært ved lidt frokost den 2. februar, vil vi gerne have en tilmelding fra dig.

Tilmeld dig hos Steen, Lisbet eller Tina eller skriv det på et opslag i facebookgruppen.

Mange hilsner
Susanne (formand Roklubben), Helene (bestyrelsesmedlem Roklubben), Lisbet, Steen og Tina (Kondiløbsudvalget)