Plan for på lørdag, hvor vi fejrer Ry Roklubs 70 års fødselsdag

11. juni 2018 09:06 , af Brylle Bjarnason

På lørdag fejrer vi klubbens 70 års fødselsdag, og vi har sat hele dagen af!

Vi starter med en fælles rotur for alle bådtyper til Emborg Broen med afgang fra klubben kl. 10. Ved Emborg Broen vil der være frokost  - sandwich og sodavand eller øl - til alle tilmeldte. Deadline for tilmelding er på torsdag d. 14. juni kl. 15.

Såfremt du vælger at deltage, uden at have tilmeldt dig turen, er vi nødt til at bede dig medbringe madpakke selv.

Du tilmelder dig vores fælles rotur her: Fødselsdagsrotur til Emborg Broen med frokost

Tilbage i klubben, Kl. 14, vil der være fødselsdagskage og tale ved klubbens næstformand, Thomas Balle Kristensen. Tilmelding til denne del af dagen er ikke nødvendigt.

Dagen slutter af med fødselsdagsfest med start kl. 18 i Ry Roklub. Der er bestilt kød fra Slagteren i Hørning, der også kommer og griller for os, og efterfølgende vil bandet Kazeit spille op til dans. Kazait har et bredt repertoire af nyt og gammelt, dansk og udenlandsk, som de glæder sig til at levere for glade roere. Der vil være alt muligt lækkert musik fra Elvis, Gasolin, TV2, Queen, Springsteen, Gnags, Maroon5 - og alt hvad der ligger derimellem. De løber ikke tør for numre, så længe I danser og hygger jer.
Deadline for tilmelding til fødselsdagsfesten er på onsdag d. 13. juni.

Du tilmelder dig festen her: Fødselsdagsfest i Ry Roklub

Prisen for festen er:

Kr. 150 for mad

Kr. 100 for fri bar med vin, øl og festlige drinks

Betaling via Mobilpay på 30506419, eller kontant ved ankomst.

Drikkevarer vil også kunne købes "i løssalg" til følgende priser:

Sodavand: kr. 20

Fadøl: kr. 30

Et glas vin: kr. 20

Shot: kr. 20

Drink (sodavand og spiritus): kr. 30

Vi mangler stadig en del hjælp til festen! Så vi vil derfor gerne bede dig tilmelde dig en af de udestående opgaver:

madhold (tilbehør til kød samt dessert)
borddækning
oprydning under festen
søndagsoprydningen.

Skriv i kommentaren, hvad du vil hjælpe med, eller send en mail til Brylle. Jo før des bedre ;-)

Vi glæder os til at se så mange af jer som muligt til en garanteret dejlig dag i Ry Roklub!

De bedste hilsner
Bestyrelsen og BarTeamet.