OK Sponsoraftale

22. oktober 2018 12:59 , af Brylle Bjarnason

Kære medlemmer

Som I ved, har vi en sponsoraftale med OK benzin, hvor vi får sponsorstøtte baseret på det antal benzinkort, mængden af benzin (kr. 0,05 plus moms pr. liter) der købes på kortene, samt antal nye kort, der er oprettet i aftaleperioden.

I den nuværende aftale, skal der oprettes 10 nye kort pr. år, for at aftalen forlænges.

Hidtil i 2018 har vi allerede fået 5 nye kort, men det betyder også, at vi fortsat mangler at nytegne 5 kort.

Derfor denne lille notits med håbet om, at der indenfor de næste måneder kan findes minimum 5 medlemmer, som vil nytegne benzinkort i OK. Det er gratis at tegne kortet!

Pr. i dag har vi 125 kort, som er tilknyttet aftalen, og gennem de sidste par år, har aftalen givet os ca. 10.000 kr. i indtægt. Penge, som vi jo godt kan bruge.

Der ligger i reolen i forhallen brochurer, der viser, hvordan man tegner kort, og hvilket sponsornummer vi har.

På forhånd tak for hjælpen