Nyt fra Inriggerudvalget

20. februar 2018 09:24 , af Ellen Jeppesen

Nyt medlem af udvalget

Anders Enderlein har valgt at trække sig som medlem af inriggerudvalget.

I den forbindelse skal der lyde en stor tak til Anders for hans indsats med både store og små opgaver, som han har udført i sin tid i inriggerudvalget.

Andreas har lovet, at han stadig gerne vil udføre mindre praktiske opgaver i forbindelse med inriggerroning.

Som afløser for Anders Enderlien har Bente Jensen sagt Ja til at indtræde i inriggerudvalget.

Inriggerudvalget består herefter af:

Per Pedersen (713)

Ellen Jeppesen (916)

Hans-Werner Mortensen (1197)

Bente Jensen (1215)

Jan Lindekilde Hansen (1269)

Carsten Riis (1286)

Ankerprotokollen

Da vores ny KM-registreringsprogram – Rokort – også kan registrere skader på både, har vi valgt at lade papirudgaven af ankerprotokollen udgå. Fremover skal registrering af skader foretages på Rokort.

Der hænger opslag på opslagstavlen om hvordan man gør det.

I forbindelse med skaderegistreringen er det også muligt at give en båd roforbud, så den ikke kan skrives ud af andre.

Nye instruktører

Vi har valgt at udvide instruktørgruppen med 3 nye medlemmer, der kommer på instruktør A+B kurserne her i løbet af vinteren, så de er klar til at hjælpe med instruktion af årets nye kaniner.

De kommende instruktører er:

Ellen Jeppesen

Carsten Riis

Bente Jensen

Instruktion 2018

I år starter instruktion med 300m svømmeprøve (i svømmehal) 5 april og weekendkursus den 14-15 april.

Man kan blive tilmeldt ved at kontakte

Ellen Jeppesen

Tlf:  61270648

E-mail: ellenjeppesen@yahoo.dk

Kender du nogen som kan være interesseret i at lære at ro inrigger, så er der informationsmøde i roklubben den 27 februar 2018 kl. 19, hvor man også kan tilmelde sig.

I løbet af vinteren har alt instruktionsmaterialet fået en overhaling, så det nu består af 3 foldere:

Velkommen til instruktion

Båd og kommandoer

Søkendskab

Disse nye foldere vil også blive lagt på hjemmesiden når den sidste finpudsning er afsluttet.

Inriggerudvalget, februar 2018