Kronjyllands Gavefond sponsorerer roergometre

5. december 2019 08:50 , af Brylle Bjarnason

Kære Alle

Vi har i dag, under et møde med Anne-Vibeke Frengler, afdelingsdirektør i Sparekassen Kronjylland Ry, fået besked på, at Kronjyllands Gavefond har givet tilsagn om at sponserer kr. 15.000, som er det vores to nye roergometre, nr. 7 og nr. 8 har kostet. Det er specielt dejligt, at det er Kronjylland, som hjælper os med sponseringen, idet den jo er til stede i Ry, og, som vi, er den del af dagliglivet i Ry.

En stor tak til Gavefonden for denne støtte, som er med til at gøre, at vi kan udvikle vore roergometertræning og roergometersportsroning. Det er et område, hvor Ry Roklub vil satse yderligere, hvorfor støtten hjælper os med denne udvikling.

Der er givetvis en del medlemmer, som også er kunder i Sparekassen Kronjylland, så det er jo kun dejligt, at der er gensidig støtte.

De bedste hilsner

Torben