Kontingentopkrævning 2017

24. februar 2017 12:30 , af Brylle Bjarnason
Til Ry Roklubs medlemmer

Om en måneds tid udsender vi kontingentopkrævningerne for 2017. Det er derfor vigtigt, at du giver besked om adresseændringer, nye telefonnumre og mailadresser, så vi har de rigtige oplysninger på dig.

Er din kontingentbetaling tilmeldt betalingsservice, kommer opkrævningen først på betalingsoversigten for april måned.

Du bedes tjekke dine medlemsdata i medlemskartoteket, der ligger under ”Medlemsservice” i venstreside af hjemmesiden. Det er nødvendigt at logge ind på hjemmesiden for at kunne se ”Medlemskartoteket”.

På klubbens generalforsamling blev det vedtaget, at vi fastholder medlemskontingentet.

Taksterne er følgende:

12 – 24 år: kr. 850,-
25 – 64 år: kr. 1.700,-
over 65 år: kr. 1.050,-.

Det er alderen pr. 1. januar, der er afgørende for grupperingen.
For passive medlemmer er kontingentet kr. 250,- årligt.

Ønsker du ikke længere at være medlem af Ry Roklub, skal du udmelde dig ved at give besked til kassereren.

Har du ændringer i din adresse, mobilnummer m.v. så send en mail til kasserer@ry-roklub.dk eller ring på tlf. 30563282. Giv besked herom senest den 15. marts 2017.

De bedste hilsner