K2 eller K1

13. maj 2019 09:34 , af Brylle Bjarnason

Kajakudvalget lavede for et par år siden en strategi for fremtidige indkøb. Efter planen skal der i år indkøbes en K2, og det har vi fået opbakning til fra bestyrelsen og generalforsamlingen.

MEN nu er vi kommet i tvivl.

Da vi lavede strategien var der meget stort pres på K2. Der roes stadig en del K2, og det er dejligt, men det ser ikke ud til, at der er helt det samme pres på bådtypen længere.

Der er herlig aktivitet i klubben, og derfor er de ældste K1 turkajakker efterhånden noget slidte og kræver meget vedligeholdelse. Det kunne tale for at udskifte disse lidt hurtigere end oprindeligt planlagt.

Vi er derfor meget i tvivl om, hvilken rækkefølge udskiftningerne/fornyelserne skal foregå i. Derfor vil vi meget gerne have input til den endelige beslutning:

Skal vi i år satse på at købe en ny K2 eller skal vi opgradere på K1. Det er et svært valg, og der findes helt sikker mange meninger.

Hvad synes DU?

Sig din mening til et medlem af kajakudvalget, skriv der her på siden eller send en mail til Kim.

Vi håber at træffe beslutning i løbet af juni og vil gerne have din mening inden udgangen af maj.

De bedste hilsner

Kajakudvalget