Fundraisingudvalg i Ry Roklub

28. april 2017 12:27 , af Brylle Bjarnason
Kære medlem

Bestyrelsen har besluttet, at vi ønsker at nedsætte et mere permanent fundraising udvalg i klubben.

Vi søger dermed gerne to-tre personer, som har lysten og kompetencerne til at skrive ansøgninger til puljer og fonde. Man behøver ikke at have prøvet det før, men det er vigtigt, at man kan formulere sig præcist og målrettet på skrift.

Vi har det næste år gratis adgang til en portal, som både indeholder et søgemodul og vejledning til ansøgninger. Det skal vi udnytte!

Tidligere har vi hentet ganske mange penge til både og aktiviteter, og det skal vi blive ved med. Aktuelt ønsker vi at søge tilskud til solceller på taget som bæredygtigt supplement til vores nye badefaciliteter. Desuden skal der findes tilskud til en sculler. Dertil kommer, at man ved arbejdet med fondene, kan finde idéer til andre tilskud, vi ikke lige har tænkt på.

Lad mig os høre fra dig, hvis du har lyst og mulighed for at bidrage.

På vegne af bestyrelsen
Susanne Dixen, Formand