Bliv instruktør i rospinning og kom i form til god musik

13. december 2018 18:36 , af Brylle Bjarnason

Nu har du mulighed for en fornøjelig weekend samtidigt med, du kommer i god form og er med til at udvikle Ry Roklub.

I Ry Roklub vil vi forsøge at tilbyde rospinning som endnu en vinteraktivitet både for klubbens medlemmer og for interesserede udefra.

Derfor arrangerer vi en træningsweekend den 12 – 13. januar 2019 for medlemmer, der har lyst til at blive instruktører og tilrettelægge undervisning for andre. Det er intentionen, at instruktørgruppen efter træningsweekenden sammen planlægger antal hold og tidspunkt for rospinning i en forsøgsperiode.

Træningen foregår i Ry Roklub for 6-10 medlemmer. På den måde kan vi få et instruktørteam, der kan støtte og hjælpe hinanden både med at tilrettelægge træning for andre, og med at sammensætte musikken til træningen.

Undervisningen varetages af en meget erfaren rospinningsinstruktør fra Esbjerg Roklub og foregår

Lørdag den 12. januar 8.00 – 20.00

Søndag den 13. januar 8.00 – 15.00

Et detaljeret program udsendes senere.

Der er fuld forplejning i weekenden, og af hensyn til planlægningen og indkøb vil vi meget gerne bede om en tilbagemelding så hurtigt som muligt, såfremt du skulle være interesseret i at deltage.

Deadline for tilmelding er: 22. december 2018

Du er velkommen til at henvende dig, hvis du har brug for flere oplysninger til enten Ellen, Judi eller Torben.

Tilmelding kan ske til Torben Lindeschouw: gatl@post12.tele.dk

Vi håber meget, at du har tid og lyst til at deltage i dette kursus.

Ellen, Judi, Torben