Ry K2 Mix Danish Open

Dato:

Lørdag d. 15. juni 2019, kl. 13.00

Overskriften

Klik og redigér. Indsæt din tekst her....

Base Og Start:

Knudhule Strand, Randersvej 88, 8680 Ry

Klasser:

Klasserne opdeles pr. samlet alder (mand/kvinde) i kajakken:

• Under 80 år
  • Mellem 80 og 99 år
  • Mellem 100 og 119 år
  • 120 år+ (ingen overbæring i denne klasse)

Tilmelding Og Betaling

I tilmelder jer på Ryk2mix@gmail.com, og bedes her oplyse jeres navne samt angive hvilken klasse I stiller op i. Tilmeldingsblanket kan hentes her.

Pris:

Maratonklasserne: 300 kr pr. kajak
Åben klasse: 200 kr. pr. kajak (se info nedenfor)

Betaling:

Betaling kan ske enten på MobilePay på tlf.nr. 5191 1193 eller ved bankoverførsel til
Kontonr: Danske bank 1551 10773342

Husk navn ved betaling.

Jeres tilmelding er først endelig registreret, når vi har modtaget betaling.

Frist for tilmelding: Lørdag d. 8. juni 2019

Eftertilmelding
Tilmeldinger på dagen kan foretages i Ry Roklub senest kl. 12.00.
Eftertilmeldinger pålægges et gebyr på 100 kr - ialt 400 kr. pr. kajak.

Bådnumre

Bådnumre hentes i Ry Roklub, lørdag d. 15. juni mellem kl. 9.00 og kl. 12.00, og afleveres ved målet ved Knudhule Strand.

For ikke afleverede numre opkræves gebyr på 75 kr.

Ruten

Maratonruten er på 24 km med i alt 4 runder i Knudsø og med 4 overbæringer ved Sønder Ege Strand. Ruten går højre rundt i Knudsø og der vil være bøjer lagt ud for ruteangivelse.

I år vil der også være en Åben klasse på 12 km for alle aldre. Ruten er den samme som Maratonklasseruten, men med kun 2 overbæringer.

Parkering

Aflæsning af kajakker kan ske på parkeringspladsen ved Knudhule Strand, men vi anmoder dog om, at kajaktrailere køres til Ry Roklub, Siimtoften 15, 8680 Ry.

Herfra er der ca. 3 km roafstand til startstedet ved Knudhule Strand.

Der vil være mulighed for parkering både ved Ry Roklub, Siimtoften 15, Knudhule Strand, Randersvej 88, eller ved overbæringen ved Sønder Ege, Sønder Egevej 2.

Instruktion Og Start:

Instruktion
Der er instruktion for alle klasser kl. 12.00 i Ry Roklub.

Start
Alle klasser starter samlet fra Knudhule Strand kl. 13.00. Nærmere information gives ved instruktionen.

Overbæringen

Diverse Praktiske Oplysninger

Omklædning
Der er mulighed for omklædning og bad i Ry Roklub, Siimtoften 15.

Præmier og præmieoverrækkelse
Præmieoverrækkelsen finder sted i Ry Roklub - forventeligt kl. 16.30 - med præmier til nr 1,2 og 3 i Maratonklasserne.

Overnatning
Der er mulighed for overnatning på campingpladserne Birkhede Camping og Holmens Camping samt på hotellerne Knudsø Badehotel og Hotel Blicher.

Kontakt

Ved behov for yderligere information om løbet kontakt Sjef Schlappi på mobil: 3035 9810 eller få løbende updates på www.facebook.com/groups/ryk2mix